سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
هرگاه تو را به خداى سبحان نیازى است در آغاز بر رسول خدا ( ص ) درود فرست ، سپس حاجت خود بخواه که خدا بزرگوارتر از آن است که بدو دو حاجت برند ، یکى را برآرد و دیگرى را باز دارد . [نهج البلاغه]
فوتبال

  نویسنده: جلال  
 

                 عاشق     ترینم         

 نمیدانم  ابراز عاشقی غیر از آنکه به آن که دوستش داری وفادار باشی و صادق ،

چگونه است اما میدانم که من عاشق ترینم....


نمی دانم چگونه باید با آنکه دوستش داری بمانی ، بمانی و مجنون هم بمانی ،

مجنون تر از یک عاشق دیوانه ولی میدانم که من مجنون ترینم...


نمی دانم اشک ریختن از غم دلتنگی و غصه دوری چگونه است و چگونه باید برای

آنکه دوستش داری دلتنگ شوی اما میدانم  که من دلتنگترینم.....


نمیدانم قلبی که عاشق است چگونه باید اثبات کند که عاشق است، و یا دلی که در

گرو دلی دیگر است چگونه باید از آن  مهمان نوازی  کند اما میدانم که من

خوشبخترینم...


نمی دانم که آیا می دانی بعد از تو من شکسته ترینم ؟


آری بدان که  بعد از تو من بدبخت ترینم.....


نمی دانم چگونه باید با تو باشم ، چگونه باید راز دلت را بیابم ، و چگونه باید لحظه های

عاشقی را سپری کنم اما بدان که من داناترینم...


نمی دانم که آیا میدانی بعد از سفر کردنت ، همه لحظه های زندگی  من سرد و بی

حوصله می شود ؟ آری بدان که من در آن زمان تنهاترینم....


 
   
چهارشنبه 88 مرداد 21 ساعت 5:50 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  عاشق ترینم
فوتبال
تحقیق کتابخانه
تعریف کتابخانه
[عناوین آرشیوشده]
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

6746: کل بازدید

8 :بازدید امروز

0 :بازدید دیروز

 RSS 

 
فهرست موضوعی
 
آرشیو
 
درباره خودم
فوتبال
جلال
فوتبالی
 
لوگوی خودم
فوتبال
 
 
 
حضور و غیاب
 
اشتراک